فروش ویژه مجموعه آشپزی در 15 دقیقه با جیمی اولیور

شنبه 8 تير 1394
ن : علیرضا

فروش ویژه مجموعه آشپزی در 15 دقیقه با جیمی اولیور

فروش ویژه مجموعه آشپزی در 15 دقیقه 

 با سلام

آشپزی در 15 دقیقه با جیمی اولیور. برترین مجموعه آشپزی دنیا. بیش از 15 ساعت و 900 دقیقه آموزش آشپزی به زبان فارسی. قابل پخش در تمامی دستگاههای خانگی و کامپیوتر. این مجموعه آشپزی حاوی بیش از 15 ساعت آموزس به زبان فارسی ، همینطور حاوی بیش از 80 عنوان آموزش پخت غذاهای مختلف می باشد . این مجموعه را گروه ما به درخواست شما دوستان و هموطنان عزیز آماده نموده است . امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود :




«آشپزی در 15 دقیقه» نام یکی از پربیننده ترین مجموعه های آموزشی جیمی اولیور است که به موفقیت بسیار چشمگیری در سراسر دنیا رسید و در میلیون ها نسخه از کتابها و ویدیو های این مجموعه آموزشی در سراسر دنیا فروش رفته است. تاکید جیمی اولیور در این مجموعه پخت غذاهای بسیار سالم، بسیار خوشمزه، مغزی و فوق العاده سریع است که تنها در 15 دقیقه قابل پخت باشد! حال این مجموعه به زبان فارسی دوبله شده است و در 2 پکیج اورجینال و شکیل شامل 4 DVD ارائه شده است که هم اکنون می توانید آن را با قیمتی استثنایی سفارش دهید.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 37600 تومان 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، آشپزی ، پخت و پز ، دستور تهیه غذا، ،
:: برچسب‌ها: فروش ویژه مجموعه آشپزی در 15 دقیقه با جیمی اولیور , فروش ویژه , فروش ویژه مجموعه , فروش ویژه مجموعه آشپزی , فروش ویژه مجموعه آشپزی در 15 دقیقه , مجموعه آشپزی در 15 دقیقه با جیمی اولیور , مجموعه آشپزی , مجموعه آشپزی در 15 دقیقه , مجموعه آشپزی با جیمی اولیور , آشپزی در 15 دقیقه با جیمی اولیور , آشپزی با جیمی اولیور , جیمی اولیور ,